Nieuwe Macbook stand van STEYG

STEYG stand voor Macbook Air
STEYG stand voor de Macbook

STEYG Stand voor de Macbook is een verhoger voor de Macbook die gebruikt kan worden voor het verbeteren van de ergonomie in combinatie met een toetsenbord en muis. Daarnaast kan deze verhoger gebruikt worden naast een externe monitor zodat de Macbook op dezelfde ooghoogte zit als een externe monitor.

De verhoger is gemaakt met het idee dat het de ergonomie moet doen verbeteren maar niet in de weg moet staan van een mooie, nette en geordende werkplek. Daarom is de stand gemaakt van een stuk helder acrylaat materiaal van 8mm dik. Het ontwerp van de stand is simpel gehouden maar uiterst efficient. Het verhoogt niet alleen de Macbook maar maakt ook meer ruimte vrij doordat je onder de Macbook een toetsenbord of andere accessoires kan plaatsen. Door het gebruik van helder acrylaat lijkt het alsof de Macbook zweeft boven de tafel.

Aan de achterkant van de verhoger bevindt zich een gat met een diameter van 4cm. Hier kunnen kabels doorheen gelusd worden om kabels aan de achterkant weg te werken. Het gat bevindt zich iets hoger dan het midden zodat de kabels uit zicht zijn wanneer de Macbook op de verhoger geplaatst wordt. Zowel het gat als de randen zijn glad gepolijst voor een mooie afwerking.

Dankzij de dikte van het materiaal kan het alle type Macbooks verhogen. De verhoger is 26 cm breed, 23 cm diep en 12,5 cm hoog. De verhoger weegt 1,3kg.

Over STEYG

STEYG is ontstaan uit de behoefte om een mooie en geordende werkplek te creëren. STEYG is dan ook opgezet door developers en designers. Het woord STEYG is afgeleid van het Nederlandse woord "stijgen". Ons doel is om het esthetisch design van hardware en het ergonomisch gebruik te doen verhogen.

Wij zijn een Nederlands bedrijf gevestigd in Utrecht. Alle producten zijn in Nederland ontworpen en worden in Nederland gemaakt.

Foto's

Voor meer informatie over STEYG kunt u contact opnemen met Ca-Binh Tran via cabinh@steyg.com